ورزش و سرگرمی در بانکوک
ورزش و سرگرمی در بانکوک

ورزش و سرگرمی در بانکوک

Sport and entertainment in Bangkok

دوستانی که به بانکوک سفر کردین می دونین که این شهر بهشت جاذبه های گردشگریه . بعد از دیدن طبیعت این شهر زیبا وقت این میرسه که به تفریحات بانکوک و ورزش و سرگرمی در این شهر بپردازید . من به شما چنتا از پرطرفدارترین و جذاب ترین ورزش ها و سرگرمی های بانکوک رو معرفی می کنم که هم توریستا خیلی بهش علاقه دارن و هم خود مردم محلی اونجا . می تونین باتور تایلند با ما همراه شین و این سرگرمی های جذاب رو از دست ندید.

http://thaitor.ir

1.ورزش بولینگ در بانکوک: زمانی که به مراکز خرید بانکوک می روید می تونید برای استراحت بعد از خرید به ورزش بولینگ در این مراکز خرید بپردازید که اکثر مراکز خرید بانکوک امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری دارد .

تفریحات ارزان در بانکوک

2. اسکیت و هاکی روی یخ در بانکوک: با وجود این که بانکوک از نظر اب و هوایی در منطقه گرمی واقع شده کسی فکرشم نمیکنه که اسکیت و هاکی روی یخ در این شهر وجود داشته باشه ولی در این شهر در فضاهای سرپوشیده این ورزش را می تونید  امتحان کنید و لحضه های شاد و مفرحی را برای خودتون و دوستاتون بسازین.

برای تفریح بانکوک بهتره یا پاتایا

3.دوچرخه سواری در بانکوک: چه خوبه زمانی که از طبیعت منحصر به فرد این شهر زیبا دیدن می کنید بجای گرفتن تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی با دوچرخه بریم که خیلی جذاب تره یا در تورهای دوچرخه سواری که تو این شهر هست شرکت کنیم . تا تجربه ما در این سفر خاص و رویایی باشه

تفریحات ساحلی و ارزان در بانکوک

4. باشگاه ها و دوره های گلف موجود در بانکوک: شهرت جهانی داره و مسابقات بین المللی متنوعی در این شهر برگزار میشه. در واقع بانکوک بهترین شهر برای دوستاران گلف است.

بهترین تفریحات بانکوک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تفریحات بانکوک ,تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی